Salam dan selamat sejahtera para pengunjung atau pun pengguna2
simkad prabayar Onexox.
Terlebih dahulu saya bagi pihak syarikat ingin mengucapkan jutaan
terima kasih kerana menyokong dan menjadi pengguna simkad prabayar onexox.
Onexox Sdn. Bhd. baru mula beroperasi selama 8 bulan.Selama tempoh
tersebut,berkemungkinan ada baik dan buruk dari segi mutu servis perkhidmatan
dan juga layanan pihak teknikal, atau pun careline servis kami terhadap
anda.Untuk kebaikan kita bersama mahu pun dari pihak anda dan juga untuk
kebaikan pihak syarikat, jika anda ada menerima layanan yang kurang memuaskan
dari pihak kami terutama talian khidmat pelanggan kami (12273) atau pun para
pengedar onexox,mohon catatkan nama atau pun dealer id (pengedar onexox) mereka
untuk diambil tindakan susulan,dan boleh terus buat laporan dan aduan melalui
email customer service onexox.
Tujuan laporan/aduan tersebut adalah untuk penambahbaikan dari segi
mutu perkhidmatan,servis dan juga layanan kami terhadap anda.Terima kasih
sekali lagi kerana anda membuat pilihan tepat untuk bertukar kepada talian
prabayar onexox kami yang terbukti menjimatkan.
***PENJIMATAN ANDA KEUTAMAAN KAMI***
Segala aduan dan laporan boleh di emelkan di >> cs@onexox.my
<<
Sekian, terima kasih