MAKLUMBALAS PELANGGAN

HOMESTAY NASAB IBNU HAZIM memohon kerjasama anda untuk memberi maklumbalas, cadangan, aduan dan lain-lain bagi meningkat lagi mutu perkhidmatan kami.
 
Aduan kerosakan mengenai keadaan kolam, kafeteria dan lain-lain yang dikategorikan sebagai harta dan kemudahan bersama adalah tanggungjawab pihak pengurusan hotel dan Perbadanan Pengurusan maka hendaklah dilaporkan kepada pihak berkenaan. ANDA JUGA BOLEH BERHUBUNG TERUS DGN KEMENTERIAN PELANCONGAN MALAYSIA http://www.motac.gov.my/en/staff-directory.html untuk membuat aduan.
KLIK disini dan nyatakan serta kongsikan keriangan dan pengalaman percutian anda. Anda dimohon membuat ulasan keadaan bilik jika membuat tempahan melalui saya.

1) Percutian di Prima Inland Sea Resort Port Dickson 
 
Mulai Mac 2014 Prima Inland Sea Resort dikenali sebagai Primaland Resort Convention Centre
 
2) Percutian di Ocean View Resort Port Dickson
 
3) Percutian di Cocobay Resort Port Dickson
 
4) Percutian di Laguna Beach Resort Port Dickson
 
Percutian di Homestay Bagan Lalang Beach, Sepang
 
5) Percutian di Homestay Putrajaya