Pages

Wednesday 19 October 2016

PROMOSI SEASON PASS ONEXOX 19-21 OKTOBER 2016..2GB RM29

SEASON PASS ONEXOX: adalah STOK PUKAL USER untuk data, call & SMS, sah aktif 28 bulan seperti sah prepaid. Ia boleh dikongsi tanpa had dengan semua pengguna ONEXOX. Apabila membuat panggilan dan SMS baki kredit akan ditolak terus daripada stok season pass. Kadar call dan SMS bermula serendah 10 sen seminit. Bagi data internet pula ianya perlu diaktifkan, jika tidak aktifkannya maka tidak dapatlah berinternet. Setelah mengaktifkan data mengikut keperluan anda maka barulah stok data internet akan ditolak dalam season pass.
TIPS penjimatan data ialah dengan cara aktifkan 500mb/30 hari, apabila habis aktifkan lagi 500mb begitulah seterusnya. Taip 1XD500 dan SMS ke 22111.
Pastikan anda mempunyai kredit yang mencukupi untuk melanggan SEASON PASS.

Keep calm and turn your music up with XOX MOBILE Happy Hour deal! A great deal awaits you with 2GB for only RM29! Deal blasts tomorrow, 19 - 21 October from 12 - 4pm daily. Make sure to top up in advance and be well prepared to grab the deal tomorrow because music is life! You'll also get to enjoy unlimited sharing with your loved ones because XOX MOBILE is cool like that!
To purchase, SMS <SP JOM2GB> to 23388/22111 or <YES> to 23388

Disamping ini juga, Onexox ingin mempelawa anda untuk menjadi rangkaian pengedar ONEXOX diseluruh negara dan nikmati ganjaran insentif sehingga 17% setiap kali user topup dimana-mana dan bila-bila masa sahaja dengan hanya bermodalkan RM90.00. Disini petua dan tips perniagaan yang saya dapat daripada Puan Ainon Mohd dan beberapa tokoh individu yang lain untuk direnungi bersama sebelum memulakan bisnes.

Apa itu 'entry point'?
Dalam bahasa mudah, 'entry point' adalah 'pintu masuk'. Dalam sesetengah bisnes, pintu masuknya sangat luas terbentang. Sesiapa pun boleh memasuki bisnes itu dengan mudah.
Contoh-contoh bisnes yang pintu masuknya terbuka sangat luas:
+ Bisnes pisang goreng cheese
+ Bisnes tudung dan shawl
+ Bisnes produk kecantikan dan kesihatan
+ Bisnes jubah
+ Bisnes bundle

Bisnes jenis ini mempunyai ciri-ciri game-nya sendiri. Disebabkan entry-pointnya sangat rendah, sesiapa pun dapat membuka bisnes jenis ini.

Hubungi;
Rozman
0176293848
FB: Rozman Onexox Putrajaya