Pages

Friday 28 October 2016

2GB:RM29 SEASON PASS ONEXOX 27-29 OKTOBER 2016


SEASON PASS ONEXOX: adalah STOK PUKAL USER untuk data, call & SMS, sah aktif 28 bulan seperti sah prepaid. Ia boleh dikongsi tanpa had dengan semua pengguna ONEXOX. Apabila membuat panggilan dan SMS baki kredit akan ditolak terus daripada stok season pass. Kadar call dan SMS bermula serendah 10 sen seminit. Bagi data internet pula ianya perlu diaktifkan, jika tidak aktifkannya maka tidak dapatlah berinternet. Setelah mengaktifkan data mengikut keperluan anda maka barulah stok data internet akan ditolak dalam season pass. TIPS penjimatan data ialah dengan cara aktifkan 500mb/30 hari, apabila habis aktifkan lagi 500mb begitulah seterusnya. Taip 1XD500 dan SMS ke 22111. Pastikan anda mempunyai kredit yang mencukupi untuk melanggan SEASON PASS.

For you gamers out there, grab this awesome SP Happy Hour deal, 2GB for only RM29 and get your game back on track! Be sure to load your phone with more credits and act super fast to grab the deal which you can share unlimited-ly with your loved ones! Deal starts from 27 - 29 October, 12pm-4pm daily. *Limited to 1K purchases per day.

To purchase, SMS <SP JOM2GB> to 23388/22111 or <YES> to 23388

Sebagai pengguna telco, kita perlu menyedari beberapa perkara dan tips bagi mendapat manfaat talian yang kita gunakan seharian antaranya;

Anda user ONEXOX, tapi nak guna data basic? Boleh.. caranya:

1. Beli data dengan admin, 500mb = RM10
2. Set preferred network pada GSM (2G). Kalau untuk android:
-First Go to Settings.
-Select Wireless and Networks.
-Scroll Down and Touch on Mobile Network.
-Tap on Dual SIM / SIM Settings.
-Select “Network Mode”
-Some option Will Pop in the Screen.
-WCDMA (Means 3G) , GSM (2G ), LTE (4G)

Done. Guna la data tu utk whatsapp/mesej sebulan. RM10 SEBULAN, Data basic syarikat telco lain? RM10 seminggu, sebulan dah RM40.00? Lebih penjimatan dengan ONEXOX


Disamping ini juga, Onexox ingin mempelawa anda untuk menjadi rangkaian pengedar ONEXOX diseluruh negara dan nikmati ganjaran insentif sehingga 17% setiap kali user topup dimana-mana dan bila-bila masa sahaja dengan hanya bermodalkan RM90.00.  Dengan bayaran tersebut anda serta merta  mendapat 5 simkad dan 1 sistem onesys untuk menjalankan bisnes telco onexox. Disini petua dan tips perniagaan yang saya dapat daripada Puan Ainon Mohd dan beberapa tokoh individu yang lain untuk direnungi bersama sebelum memulakan bisnes.

Tip duit untuk orang muda yang baru hendak belajar membisnes...

Banyak orang muda melakukan kesilapan ini. Mereka membelanjakan duit yang belum wujud.

Bagaimanakah perkara ini berlaku?
Contohnya:
+ Apabila kita membeli kereta, kita sebenarnya sudah membelanjakan duit masa depan yang belum ada!
Ini kerana kita sudah membuat komitmen akan membayar sekian banyak tiap-tiap bulan selama beberapa tahun kepada syarikat kewangan.

+ Demikian juga apabila kita menyewa kedai.
Ini kerana kita sudah menandatangani perjanjian sewaan selama minimum 3 tahun. Biarpun bisnes tercungap-cungap, kita kena bayar sewa bulanan itu.
Tidak mampu membayar sewa kedai adalah 90% bisnes yang berkedai akhirnya bungkus.

+ Demikian juga apabila kita membuka bisnes francais yang memaksa kita membayar royalti bulanan. Dalam kes bisnes francais, kes ini lebih berat. Hutang bank kena dibayar. Sewa kedai pun terpaksa dibayar. Royalti pun kena bayar. Bisnes belum tentu laku. 90% kedai francais syarikat francaisor lokal berakhir gulung tikar.


Hubungi;
Rozman
0176293848