Pages

Friday 16 September 2016

PROMOSI DATA INTERNET ONEXOX BERMULA 15 SEPTEMBER 2016

Selamat Hari Malaysia! Nikmati pkongsian tanpa had Season Pass 500MB+500MB hanya RM18! Taip SP HOTDATA dan SMS ke 22111 utk beli! Promo mula 15 September 12pm.Terhad 1k langganan terawal!

Pengguna Onexox juga dipelawa untuk menjadi sebahagian daripada rakaniaga Onexox dan nikmati insentif sehingga 17% setiap kali user topup bila-bila masa dan dimana-mana sahaja.

Dalam keadaan ekonomi dan kos hidup yg sangat menekan sekarang ini, macam-macam bisness yg muncul, ramai yg mahu cuba-cuba buat bisnes untuk tambah pendapatan sampingan.

Kenapa saya pilih Onexox!

Bukan sekadar murah RM10(pengguna)/RM90(rakaniaga), anda sudah BOLEH memulakan perniagaan dimana-mana saja TANPA perlu ada premis. Hanya promosi  online, whatsapp dengan keluarga,kawan-kawan dan saudara mara saja.

Paling utama yang perlu kita sedari, semua orang ada dan menggunakan handphone dan semua orang ada pakai INTERNET :-). kita hanya perlu AJAK orang BERTUKAR ke Onexox yang menawarkan LEBIH PENJIMATAN dan KEPUASAN INTERNET.. jadi pengguna biasa saja pun BOLEH buat $$$$ (Dapat 6%) setiap kali orang yang kita AJAK tu reload.

Kita bukan mahu tambah beban..kita mahu bantu KURANGKAN beban anda..sebab tu bisnes ONEXOX semakin kembang.

rozman
0176293848
FB: Rozman Onexox Putrajaya