Pages

Friday 9 December 2016

ONEXOX PUTRAJAYA: PROMOSI DATA SEASON PASS MURAH GILER 3G:RM30

Super Season Pass to ALL !!
3GB dengan hanya RM30, Terhad satu langganan bagi setiap nombor SAHAJA! Promo bermula hari ini 9 hingga 11 Dis 2016 jam 12pm-11.59pm. Cara untuk melanggan ''SMS <YES> ke 23388 atau SP JOM3GB hantar ke 23388. Anda boleh mula melanggan bermula jam 12pm hari ini! Enjoy!!

Bila kita bandingkan ONEXOX dengan telco lain, mesti ada yang backup telco tersebut..
Dapat itu, dapat ini, free itu, free ini..seolah-olah diorang ada 20% share dalam syarikat tu..
😂

Tapi kalau awak join ONEXOX, awak akan dapat sehingga 17% insentif share hasil kerja awak dan sumbangan syarikat
😊

Best ke best??
jom upgrade simkad.

Dengan ini, ONEXOX ingin mempelawa anda untuk menjadi pengguna dengan bayaran hanya RM10.00 dan boleh menikmati insentif 6% (Program User get User) setiap kali user topup dimana-mana dan bila-bila masa sahaja dan insentif ini boleh ditingkatkan sehingga 17% dengan menjadi sebahagian rangkaian pengedar ONEXOX dengan hanya bermodalkan RM90.00. Dengan bayaran tersebut anda akan dapat 5 simkad dan 1 sistem onesys untuk menjalankan bisnes telco onexox. Disini petua dan tips perniagaan yang saya dapat daripada Puan Ainon Mohd dan beberapa tokoh individu yang lain untuk direnungi bersama sebelum memulakan bisnes.

"Sebelum memilih bisnes apa yang mahu diceburi, tengok dulu sejauh mana kita mampu memulakan bisnes jenis itu.

Kalau kita terpaksa berhutang dengan bank, bermakna buat masa ini kita belum mampu menceburi bisnes itu
".

Hubungi;
Rozman
0176293848

SEASON PASS ONEXOX: adalah STOK SIMPANAN PUKAL USER untuk data, call & SMS, sah aktif 28 bulan seperti sah prepaid (lamanyaaaa). Ia boleh dikongsi tanpa had dengan semua pengguna ONEXOX. Apabila membuat panggilan dan SMS baki kredit akan ditolak terus daripada stok season pass. Kadar call dan SMS bermula serendah 10 sen seminit. Bagi data internet pula ianya perlu diaktifkan, jika tidak aktifkannya maka tidak dapatlah berinternet. Setelah mengaktifkan data mengikut keperluan anda maka barulah stok data internet akan ditolak dari season pass. TIPS penjimatan data ialah dengan cara aktifkan 500mb/30 hari, apabila habis aktifkan lagi 500mb begitulah seterusnya. Taip 1XD500 dan SMS ke 22111. Pastikan anda mempunyai kredit yang mencukupi untuk melanggan SEASON PASS.