Pages

Friday 5 September 2014

Prosedur Aduan Pengguna ONEXOX

Salam dan selamat sejahtera para pengunjung atau pun pengguna2 simkad prabayar Onexox.
Terlebih dahulu saya bagi pihak syarikat ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana menyokong dan menjadi pengguna simkad prabayar onexox.
Onexox Sdn. Bhd. baru mula beroperasi selama 8 bulan.Selama tempoh tersebut,berkemungkinan ada baik dan buruk dari segi mutu servis perkhidmatan dan juga layanan pihak teknikal, atau pun careline servis kami terhadap anda.Untuk kebaikan kita bersama mahu pun dari pihak anda dan juga untuk kebaikan pihak syarikat, jika anda ada menerima layanan yang kurang memuaskan dari pihak kami terutama talian khidmat pelanggan kami (12273) atau pun para pengedar onexox,mohon catatkan nama atau pun dealer id (pengedar onexox) mereka untuk diambil tindakan susulan,dan boleh terus buat laporan dan aduan melalui email customer service onexox.
Tujuan laporan/aduan tersebut adalah untuk penambahbaikan dari segi mutu perkhidmatan,servis dan juga layanan kami terhadap anda.Terima kasih sekali lagi kerana anda membuat pilihan tepat untuk bertukar kepada talian prabayar onexox kami yang terbukti menjimatkan.
***PENJIMATAN ANDA KEUTAMAAN KAMI***

Segala aduan dan laporan boleh di emelkan di >> cs@onexox.my <<

Sekian, terima kasih